I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Vi har haft en mysig Valborg, firat 7-årig förlovning och haft ett par grannar över på grill. Man är lite trött nu med tanke påvar klockan är i detta nu Hoppas ni haft en mysig Valborg!
Vi har haft en mysig Valborg, firat 7-årig förlovning och haft ett par grannar över på grill. Man är lite trött nu med tanke påvar klockan är i detta nu Hoppas ni haft en mysig Valborg!
Muggles: vad jobbigt att ha så ont och inte få sova! Hurra för att ni klarat alla era mål men jag hoppas att Ada & Beda kommer snart!
Flamman: osis med huvudvärk på Valborg! Tur att bästa väninnan ställde upp!
Ninnis; vilken osis att maken inte kan vara med på TUL! Tänk va att Mini snart är här ändå!
Hvidis: donation Vad bra att han ligger med huvudet nedåt ändå, snart har vi Elvis hos oss också!
Fru sy: hur har ni det du och lille Eskil?
Andbeyond: hur går det för dig och lilla Mary?
Blommis & Bruttan: hur har ni det?
Leksi: hur var första arbetsdagen? För visst skulle du börja jobba idag eller har jag blandat ihop dig med nån?
Få se nu, vad var det mer jag ville kommentera? ..........
Just det;
Heloise; UNDERBAR läkare!!
Kramar till alla jag inte kommenterat!
Heloise: har för mig jag tippade den 4:e, bra koll jag har Hur som, VÄLDIGT spännande Hvidis!! Molvärk brukar ju betyda att det är nära!!
Heloise igen: håller fullständigt med Flamman i det hon skriver!!
Leksi: jamen så var det ju! Skönt att kunna mjukstarta dock.
Flamman: ja vad skönt att du fick behålla jobbet, för du är ju bäst! Att ni har det harmoniskt och stressfritt är ni såå värda!