Mööööörning girls! Eller nästan middag...nåja!
Blommis: TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK! För en helt underbar helg! Så mkt prat o kramande o ÄTANDE! Fantastisk helg! Även om Busan blev åksjuk på vägen hem o kräktes 2 gånger o Mini som var så duktig o sov så gott o blev så attans förbannad när vi stannade eller körde för sakta! Def en kille med need for speed!
Fru Bygg: Jag hade inte heller lätt med amningen, kom aldrig rikitgt i gång till busan.....o först så försökte vi ge ersättning bara på kvällen o natten så att hon sov gott, vilket hon verkligen gjorde så man fick lite sömn. Hon var alltid nöjd o glad när hon fick ersättning, men rätt onöjd o sur när hon bara fick tuttemat. Jag vet precis hur jobbigt o frustrerande o ledsen man blir för att man känner att ens kropp inte gör som man vill o att man inte kan påverka den, det SUGER!
Makens kusins kusins fru.....nu ni... .....fick en pöjk för 9 år sen o hon hade "mjölk" i tuttarna men eg så var det inte mjölk....den innehöll inte det den skulle så innan de kom på DET när pöjken inte gick upp i vikt....jisses.
Vi lever idag så annorlunda mot förr, då hade man så många runt omkring sig som kunde stötta (på både gott o ont), o säkert så fanns det andra med småbarn i samma hus/gård, då var det ju faktiskt per om självklart att man hjälpte varandra med amning, man delade allt! Så lever vi inte nu (tackar gud för att jag inte har svärmor under samma tak) och vi har andra möjligheter med tex ersättning till våra små.
Har läst om forskning som säger att ersättningen är väldigt lik moderns mjölk förutom det här med antikropparna o det måste man ju ändå säga är jäkligt bra.....för man slipper ju def svärmor då ju!
Fru Bygg, du är en fantastisk och underbar kvinna som har en härlig sommarstuga, superfin lgh (som jag gärna vill se.....ngn gång ), en fin man o TVÅ ljuvliga o härliga små tjejer! Gör ditt beslut så att DU o NI mår bra, allt annat är ovikigt! Förkylningar kommer o går, o man kommer väldigt lång med att tvätta händer o använda handsprit. KRAAAAAAAAAM!