Älskade Flamman Jag inboxar dig istället. Här får du en bamsekram ♥
Fru E, hej gumman! jag vet ju också hur det känns med andras växande magar. Varje gång jag skriver något om min graviditet så känner jag ett sting av dåligt samvete och en sorg över att det inte blev en parallellt växande mage för dig Jag tycker absolut vi bokar in en trådfika snart, så kan jag överlämna Hvidis nepalesiska fertilitetsamulett till dig (om det är ok med Hvidis så klart).
Aleta (?), indoor walking är ett pass där man använder en walker (typ crosstrainer). perfekt konditionsträning för mig som inte kan jogga pga min knäskada. Skonsamt men effektivt. Spinning tränade jag mycket innan, men tröttnade lite på det.
Ingis, mysigt med spahelg! När är det? Hoppas busans feber går över.
Lanovia, skönt att det känns ok med jobbet. Går det bra fär maken och E hemma?
Bruttan, nämen är Grodan fortfarande sjuk? Hoppas det går över så ni slipper åka till Umeå.
Blommis, men vad du fixar och står i! Duktiga du
Dfk, jag är i vecka 18.
Vad var det mer...? Jag har massor att göra på jobbet, har bla. fått en ny kollega som ska sättas in i alla system och rutiner. Just nu är det därför minimalt med BT-tid på dagtid, men jag hoppas det blir bättre snart.
Idag har jag tränat på jobbets gym. Nu slappar jag i soffan (iklädd mina underbara PoP-pyamasbyxor) efter makens goda korv stroganoff. Jag tror faktiskt jag ska lägga mig tidigt och läsa ikväll, det har blivit alldeles för lite sömn de senaste nätterna. Förlåt om jag har glömt att kommentera något/någon, men jag var tvungen att läsa ikapp lite snabbt.
Kram till alla som vill ha och behöver!