I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Bruttan: men fy för sjukdomar! Håller med Ninnis och Hvidis i att du borde ta det lite lugnare så du blir helt frisk! i massor
Bruttan: men fy för sjukdomar! Håller med Ninnis och Hvidis i att du borde ta det lite lugnare så du blir helt frisk! i massor
Flamman: det gör så ONT i mig när jag läser hur maken behandlar dig!! Sen blir jag så jäkla FÖRBANNAD också Han vill inte leva med dig men han vill heller inte flytta, men hur ska han ha det egentligen?! Det vet han väl inte själv antar jag men han behöver ju inte plåga dig på det sättet för det. Många, många kramar till dig!
Hvidis: det gjorde ONT att läsa om hur du också haft det!! BRA att du kunde ta dig ur det!!
muggles: förstår att det känns tungt! Hoppas de kommer snart!
Soldemor: jobbigt att ligga efter hela tiden! Styrkekramar till dig!
Flamman: vad strongt att bara flina åt honom!! Men vilket "###¤"#%"#r"#%"%"#%#"%"#%"#%"¤¤"#"#%#"%"# !!! Det jag vill säga passar sig inte i skrift!! Hoppas verkligen du hittar ett sätt att lösa ut honom så ni får bo kvar i ert älskade hus! Många kramar till dig
Ninnis: det är bra med oss tackar som frågar! Ellies andra tand har precis kommit upp Moa har fortsatt jobbigt med allergin, det rinner mycket ur ögonen och på nätterna klibbar det igen så hon inte kan öppna ögonen på morgonen Men hon kämpar på och är jätteduktig på att ta sina allergimediciner.
Fortfarande inga bebisar??
Blomman Jag vet. Och jag vet att du vet. Och du vet att jag vet.
Jag jobbar frenetiskt just nu för att ligga steget före.
Jo, vi har exakt en sån försäkring. Ibland funderar jag på om han funderar på det. Det skulle ju onekligen lösa alla hans ekonomiska problem. Om det hände mig nåt alltså.
Så jag tror det är bäst att vi ser till att hinna före, du, jag, Ingis, Bruttan och vilka fler som vill vara med...
Ninnis: fina, fiiiina magen! Vad roligt att du haft samma outfit på varje bild Jag älskar fortfarande mina randiga mammamysisar
Fru sy: håller med de andra, var tydlig i kommunikationen! Klart att du vill gå ifrån en stund och pyssla med annat! Man behöver det om så bara för nån minut. Det jag brukar se mest fram emot när maken kommer hem är att kunna gå på toaletten själv och med stängd dörr
lanovia: härligt med v.13! Hoppas du snart slipper må illa!