I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Ingis, tack för tipset. Har faktiskt inte tänkt på detta i det här fallet.
Och ja vi behöver sömnen...
Ingis, tack för tipset. Har faktiskt inte tänkt på detta i det här fallet.
Och ja vi behöver sömnen...
Leksi, en annan tanke som slog mig för en stund sedan. Du skrev ju att du tycker allt det vardagliga är så jobbigt som t.ex. planera mat. Ni har inte funderat på någon av de företag som skickar hem mat?
Vi har t.ex. Linas matkasse. Då får man hem mat varannan vecka för 5 måltider. Alltså slpper man planera och storhandla varandra vecka. Superskönt och enligt oss guld värt.
Känner att jag inte riktigt klarar avsluta det jag skriver till er pga trötthet, så känns något inlägg halvdant får ni försöka tänka slutet själva.
Nu har jag bara 30 min kvar att jobba. Sedan hem och äta innan vi skall och häsla på en mysig kompis.
Ninnis vad skönt att huvudvärken släppte lite.
OJ! Vilken otur att du råkade köpa en Beatles tröja. Rätt kul att få handla lite va?
Fru Bygg, fy vad jobbigt att mår så dåligt. Vad sa BM?
Truls
Är det idag Blompojken fyller?? isåfall GRATTIS! Är det alltså idag ni blir hundägare???
Jag känner mig vilse i pannkakan här.
Vi har en granne som har en hund av liknande ras. Den heter Tiger. Tycker det är väldigt roligt namn på den hunden, så fort våran hund kommer nära springer han och gömmer sig, en riktig Tiger.
Alla ni som hoppades att min kropp visste vad den sysslade med denna gång kan sluta hoppas. Indianerna har tågat in.
Och rent barnmässigt är det ingen katastrof, E är bara 1 år vi har tid på oss. MEN jag drabbas mellan varven av panik, tänk om det tar 1 år även denna gång. Eller om det inte kommer gå alls. Och jag blir så jädrans less på min kropp. Kan den inte bara skärpa sig? När jag försöker att inte bry mig så behöver väl inte den hålla på att spöka??