I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Grattis igen!!
Heja Hvidis och Elvis!! Vad spännande
Flamman; vad bra att ni kunnat prata sansat med varandra men fy fasen vilka jobbiga beslut att ta! Det gör ont i mig att du ska behöva gå igenom detta!
Bruttan; säger som Daa, tänk om du hade kunnat sms:a över lite fika, det lät ju underbart gott!! Grattis till stora I på konfirmationsdagen!
Men ååh Hvidis, vilken fin förlossningsberättelse! Hur du lyckades sova under krystfasen är mig ett mysterium, mina krystvärkar kom hela tiden så inte fick jag sova inte Visst är det häftigt att man använda sig endast av andningen! Jäklar i min lilla låda vad ont det gjorde dock men var så skönt i kroppen efteråt.
Lille Elvis, 500g tyngre och 2 cm längre än Ellie var Det skulle vara kul att få se en liten bild av underverket sen
Vad skönt att ni får komma hem idag! Har lilla E fått träffa lillebror eller blir det första gången sen ikväll?
Många kramar och grattis igen till hela familjen!
Hej Fru Bygg, kul att "se" dig igen! V.23 redan, häftigt!!
Flamman: torkar mina tårar här borta jag också! Klart det är sorgligt, helt för jävla sorgligt, och du gör rätt även om det känns åt fanders. Håller med Hvidis i hennes kloka inlägg. Och du, feg är det sista jag skulle kalla DIG. Tvärtom är du himla MODIG!!