I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Norrskensflamman
Mån 2 maj 21:44#6329
Vet ni, jag och flickorna har det väldigt harmoniskt här i huset just nu. Helt plötsligt kan vi andas och behöver inte gå på helspänn och jag känner stressen släppa.
Vill bara påminna dig om hur det har varit... Fina flamman:jag tror att dina fina flickor lider av att det är så ostabilt hemma. Det är inte bara du som tar smääarna med hans personlighetsförändringar och extrema svängar. Ena dagen är han en fantastisk och stöttande pappa som följer med på fotboll och slalom och hela fadderuttan och i morgon ska man tassa runt på tå så han inte blir galen på mamma som inte har gjort något fel. Det är inte hållbart. Det är inte sunt. De är små och ömtåliga i sinnet. Flamman, var rädd om dig och dina flickor. Jag är så ledsen för att han inte kan vara den man ni alla verkar önska att han kan vara hela tiden, men man kan faktiskt inte tillåta sig att bluda för de hemskheter som faktiskt försegår mot dig. Han får klara sig själv, precis som alla oss andra! Har lust att ge honom en örfil mitt i det där charmprins-leendet och säga vakna din klown, packa dina saker och stick innan du skadar de du älskar ännu mer. Var en man, din fegis!