I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Beklagar BS. Mycket tråkigt att höra. Kram
Beklagar BS. Mycket tråkigt att höra. Kram
GRATTIS lanovia! Skönt att det är över nu och ni kan njuta av den nya familjemedlemmen!!
Håller tummarna för Heloise!! Hoppas hoppas!
Kram till Blommis mitt i sorgen!
Vi har äntligen fått röjt ut allt byggbråte och slipdamm, fått piffat o julpyntat, satt upp hatthyllor, fönsterbänkar (som är särskilt viktigt för julstämningen) och tom satt in julgranen.
Nu kan man äntligen ta det lite lugnt på nedanvåningen o bara sitta i soffan med en kopp kaffe o njuta.
*ahhhhh*
Verkstan är i flul gång. ÄL nu i helgen o tom maken verkade tycka det var "jobbigt" att göra det en gång per dag
Brukar inte hända så ofta annars. Kanske en gång i veckan. Man hinner och orkar liksom inte med en liten parvel o massa renovering.
Så nu får vi se om det blir nån julklapp till familjen. Väldigt spännande.
Hej hej!
Har varit sjuk nästan hela jul-ledigheten men är tillbaks på jobbet idag.
Å så har Ingis plussat har jag hunnit läsa mellan alla styckena!!!!
Ett stort GRATTIS!!!!!!
Lanovia:
Jag hade kopparspiral o tyckte den funkade bra. Lite mer spottings men annars helt ok.
Man sätter in det typ 3-4 mån efter förslossningen för livmodern måste hinna återhämta sig till sin ursprungliga storlek.
Flamman:
VV tycker jag också är bra. Den kan man ju kombinera med GI också för bättre resultat.
Det finns nån bok som outar alla livsmedel som finns. Enligt den är det skit i det mesta.
Hej alla fina tjejer!
Här kommer jag inramlandes igen, men jag är så glad så jag måste berätta att vi PLUSSAT!!!!!
Verkar vara 4:e försöket som är grejen för oss. Eller så är det så att vi skärper till oss o myser lite mer strukturerat
Testade nyss på jobb, BIM+1. Tänkte jag skulle vänta en vecka eftersom mensen var sen 7 dagar förra månaden. Men så tänkte jag *Va fan, bättre veta nu än sen*
*Bamsekram till alla* Novemberbebis - here I come