Trist Ingis, men försöka hålla huvudet kallt ett tag till. Var det idag som var BIM eller kan det vara lite tidigt?Kram!
Syrinx, har familjemedlemmar som är i teaterbranschen så jag har förstått att det är en kamp och att det handlar mycket om nätverk, slumpen och ketchupeffekten även om man är jätteduktig på det man gör. Hoppas på alla tre för din och makens del. Kommer ni konkurrera om samma jobb framöver?
Heloise recept sparat också.
Här gör maken helstekt kött a la tjälknöl i ugnen, jättegott. Rostade grönsaker till och jag lovade skala jordärtskockorna, pilligt men gott och lyxigt tillägg till det mer basala morötterna och sånt. Lite rödbetor i till storan också. Och färdig chlibea. Mums med gott vin.
Annars är jag helt slut, stora vaknade 05.45. Suck. Det var lilla som väckte men stora blrjar med trotsdiskussioner istället för att försöka somna om. Dubbelsuck. Eftersom hon precis slutat sova middag blir det bråk fram emot em ändå så det känns inte lovande framöver. Just nu är hon och maken iväg och fixar lite saker och den förkylda lillan ville inte alls sova med mamma. Efter 45 min amning och mys utan så mycket sovet fick jag gå upp men kaffe, er och lite äppelpaj vi bakade igår är inte så dumt heller. Där fick jag in den med!
Veckan var körig och nästa blir värre, maken reser mycket. Men det är min sovmorgon imorgon så det ordnar sig, hälften av det köriga är det jag som vill göra så jag får väl tagga ner och sova lite när hon sover mer. .