I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile5.gif)
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Muggles: STOR kram till dig! Läste också om din babylycka i den andra tråden och så kommer det här jobbiga, usch.
lanovia: nä fy vad trist när det blir så där. Hoppas ni får en toppendag på Liseberg och Jensens!
Heloise: fyyyy vad jag ryser när jag läser! Så himla läskigt!! Tur att du kunde hjälpa lilla sockergrynet. När Moa var ca 13 månader satte hon i halsen med en gurkbit. Först blev hon blå i ansiktet och sen helt gråvit Det var tur maken var hemma och fick ut gurkbiten efter hårda buffar annars vet jag inte hur det gått. Stor kram till dig!!
Flamman och Ninnis: skit med huvudvärk! Hoppas det släppt för er båda!
Mugglan; vilken jättefin förlossningsberättelse, tack för att du delar med dig!
Heloise; Ninnis sa det så bra och jag skriver under på vartenda ord! Många kramar
Ninnis; tänka sig att det bara är fem arbetsdagar kvar till vääääldigt långledigt!
Pollenallergin är nog här för att stanna! Jag har aldrig varit så allergisk som jag är det här året så jag tar ögondroppar. Moa brås nog på sin pappa (som har bekymmer från mars-sept) så hon får droppar och nässprey
Daa: hoppas att vårdplaneringen av svärmor gick bra och att hon hamnar på ett ställe med människor som kan hjälpa henne! Kram
Fru Bygg: tror heller säkert inte att ditt magont är någon fara men jag hoppas att du ringde din BM ändå? Ring hellre en gång för mycket än för lite och försök strunta i att känna det som att du är en orolig mamma!
Solde: gnäll på du bara! Vad är det för chef som lämpar allt på dig?! Tur att du snart får åka till Italien! Och just det, vilken pärs med gullegissen! Förstår att du var utom dig av oro!
Fru E: nej det har han inte provat. Han har nog prövat allt som tänkas kan utan resultat. Värt att prova kanske, tack för tipset!
Tack flickor! Den där bilden togs för några år sen, innan två graviditeter och några extra kilon men grundidén är densamma