I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Själva väntar vi uppåt nu, känns som vi återhämtar oss nu. Maken är hängig men jag är nöjd så länge han inte ramlar ner i influensan han också, för då måste jag nog VABa och det behöver inte våran ekonomi just nu.
Skruttan vaknade strax innan 3 inatt och skrek o skrek. Vi lyckades lugna henne en stund sedan satte det igång igen. Hon har 4 tänder på gång så först tänkte vi att hon har väl ont i munnen. I med lite Alvedon invänta en stund så den skall få verka. Men nej hon fortsatte skrika, som 3 stuckna grisar samtidigt. Vi inser att hon har nog ont i magen, börjar räkna efter... hm det är 1 vecka sedan hon sket då hon varit magsjuk och knappt ätit, men de sista dagarna har hon ju fått i sig mat nu borde hon ju behöva tömma magen. Jaja vi får testa... i med termormeter, böj på ben, tryck lite lätt på magen, böj på benen och ooooppps! Det stod en stråle genom hela badrummet, och en stråle till och en stråle till. Oj vad brunt vårat badrum blev. Och oj vad det är vad man vill skall hända kl 5 på morgonen.
Men vad det lättade i skruttans mage, hon sov supergott när jag åkte hemifrån. Lilla älsklilngen!