I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Heloise, vad jag önskar att ni hade sluppit mer krångel nu. Lilla Elise, hoppas ni kan få hjälp så och att ni håller ut tills dess. KRAM!
Heloise, vad jag önskar att ni hade sluppit mer krångel nu. Lilla Elise, hoppas ni kan få hjälp så och att ni håller ut tills dess. KRAM!
Jag var bara tvungen att gå tillbaks och titta på vovvarna igen, Blommis. Herreguuuuud så söta de är! Min gosekorv ligger och snusar i mitt knä. Vänta du bara...
Leksi, vad jobbigt att du könner dig så nere
Fast du, det faktum att du inte rikitgt vet varför du är nere kanske är en bra anledning att gå att prata med någon?
Stor kram, vännen!
Blommis igen, ska Blompojken få bestämma namn på vovven?
Nu måste jag duscha och packa träningsväskan.
och god natt!
Blommis, fina hundnamn! Milou hette min kusins fina dalmatiner. Fast han kallades mest Millis ♥
Jag har en hel lista i huvudet om du behöver hjälp. Fast jag tror som du, efter tågresan har du redan döpt honom.
När vi hämtade vovven körde vi bil från Sthlm till Malmö, och han låg i mitt knä hela vägen. Ni kommer att få en jättemysig tågresa, det är jag säker på!
Hos oss tar vi en dag i taget. Problemen kvarstår och våra olikheter och meningskiljaktigheter ang hur vi vill leva våra liv tillsammans. Tillsammans kanske aldrig går... Men känslor finns i alla fall, alltid något till att börja med. Det viktiga är nu att maken tar sig iväg till läkaren och börjar behandling. Tyvärr får han inte ner sitt blodtryck...