I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Idag känner jag mig lite sorgsen.
Idag känner jag mig lite sorgsen.
EA: Tänker på dig!! Kramar i massor.
Leksi; jag har också röstat på er superfina kille
Kram till alla fina tjejer i tråden!
Hinner inte hänga här så mycket idag, massor att göra på jobbet.
Hvidis; hoppas du blir kvitt hostan snart! Eländigt jobbigt det där. Kolla med BM om medicin.
Tack för er omtanke. Egentligen så är jag inte ute efter att nån ska tycka synd om mig. Jag har ju ett val... som jag måste göra själv. Men er stöttning, oavsett vad jag beslutar mig för, betyder enormt mycket.
Ni behöver inte vara oroliga för mig, jag fixar det här på nåt jäkla sätt. Rent känslomässigt har jag tagit ett jättekliv bort från min man, det gör att han inte kan såra mig på samma sätt som tidigiare, endast genom barnen då i så fall. Jag är medveten om att det förmodligen kommer bli nästa steg Men då jäääääää...... Om inte förr så DÅ vaknar lejoninnan i mig!!!
Hvidis, ta inte dit svärmor om du känner så där. Låt mamma din ha jour, två timmar borde räcka. Ha en reservback up på närmare håll ifall det blir kris och ilbråttom. Finns det ingen som skulle kunna funka i er närmaste omgivning? Gulligt av Ninnis att erbjuda sig t ex! Men så är hon ju också världens bästa Ninnis
Villemoa: Grattis till Ellie 5 månader Och tack för den fina låten. Älskar den
Bruttan och Blomman: tebax!
Fru Sy, slempropp JA, sen kan det gå ett tag, dagar, vecka jag minns inte. Men hela din kropp förbereder sig nu för att ta emot filuren Orvar!