I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Flamman: Ååh vad mysigt att få träffa hela Daa-familjen!! Hade vi bott närmre varandra hade jag kommit farande som ett skott!!
Flamman: Ååh vad mysigt att få träffa hela Daa-familjen!! Hade vi bott närmre varandra hade jag kommit farande som ett skott!!
Kraaaam Flamman, till dig och dina flickor!!
Flamman: texten passade på pricken in på slamkryparen! Ut med det bara, det är bra att vara arg då och då för att få rensa lite i systemet. Den största kramen till dig! <3
Hvidis: åh en huvudfoting, duktiga lilla E!! <3 Hoppas hörntänderna kommer snart så hon slipper ha ont, och att hon kryar på sig!
*vinkar till Klockarbol*
Daa: vad bra att du ringde läkaren och blev sjukskriven så skäggmannen kan vara hemma! Hoppas ni snart kan reda ut det hela så du får sova! Stor kram!
Flamman: stora, stora, stora kramar till dig!! <3 <3
lanovia: <3 lilla E som ska börja dagis!
Ninnis: <3 lille Mini som växer på sig!
Blommis: vilken jävla kompis din systerdotter har!! Har inga kontakter men jag lovar att hålla utkik!
Fick också presenten från BT, fattade först inte vad det var
Idag började Moa dagis igen, de har gjort om på hela dagiset och numer har de mer åldershomogena grupper. Moa har fått byta avdelning, till den bredvid hennes gamla, så hon känner väl igen den. Vissa pedagoger och barn har fortfarande semester så det är lugnt och skönt den här veckan. Perfekt mjukstart för henne som tycker förändringar är lite läskiga.
Många kramar till alla!!