Vinkar till alla och känner att jag skulle vilja kommentera massor, men är ensam på jobbet idag och här är också massor! Funderar hjärnan alldeles skrynklig över framtiden och har långa samtal med högsta chefen när jag skall sova och när jag kör till och från jobb. Hur blir det med allt och vad är tänkt med mitt liv och mitt arbete? Gud kan ge svar på olika vis - men jag vil ha svar nu! TYDLIGA svar om vad som komma skall för min del! Knorr!
Iaf gick det mycket bra i helgen, lilla paddan tog sitt fjärde certifikat, fyra kvar till grand-titeln. Men hon betedde sig inte speciellt mycket som en grand premier när hon börjda klättra på husse vid domarbordet så fort domaren var klar med sin bedömning. Nu får hon iaf paus fram till 19/5, då skall vi till Göteborg.
Nu skall jag försöka göra klart inför söndagens gudstjänst och vandring med ungdomsgruppen. Vi skall till Österlen. jag har nog skrivit det innan, men min förvirrade hjärna har så dåligt koll.
Det var så skönt att vara hemma med snuttarna i tisdags, så jag hade knappt lust att åka till jobbet igår. Och p g a allt som är här nu, så hade jag besök av helveteshuvudvärken när jag körde hem = inhgen träning. Blä. Bättre tag idag.
Fortsätter med mina förböner för fru E:s eskimåer och extra kramar till alla som behöver.
Nu åter till nytttigheterna!