Ingis: rullar hatt=partar. Men det var tydligen inte så mkt party utan ganska avslaget. Nåja, det var ju en tisdag... Maken kom hem redan före 21.30 vilket var tur på ett sätt då småtjejerna vaknade redan kl 05. I vanliga fall stoppar vi in nappen och så sover de en timme till men nu är de så snuviga så de kan inte suga på nappen liggandes, så det blev tidig uppgång för maken (jag tog nattmatningen så jag slapp gå upp).
Jag valde ut ett kort med alla tre barnen där Moa sitter och håller om varsin tvilling i soffan, så det blev barnkort i år (eg är jag allergisk mot gulliga barnjulkort men va fasen, det är ju det släkten vill ha...).
Tänker också på Fru E!!! Inte för att det kanske blir så mkt resultat idag redan men vi håller på dig hela vägen!
Vi var och röntgade Bedas höfter idag på Östra. Som maken sa; vi har åkt alldeles för mycket till Östra... Läkaren som skickade remissen sa att vi skulle ta med Ada också för om de hittade ngt så skulle hon också röntgas iom att de är enäggs. Jag tänkte för mig själv "går det utan remiss?" men sa inget. Och givetvis röntgadce de Beda och sedan tittade röntgenläkaren på bilderna men vi fick inget resultat (vi träffade inte röntgenläkaren alls), utan resultatet skickas till BVC och de ska sedan meddela oss. Så Ada fick minsann ingen röntgen - det går ju inte utan remiss. Jahapp, det var väl det jag tänkte. Men störande att inte läkare själv vet processen. Nu får ni hålla tummarna att de inte hittar ngt på Beda för då måste hon ligga i skena - precis när hon vill börja krypa. Och inte nog med det, då måste säkert även Ada ligga i skena. Jippiiieee vad roligt vi ska ha då! *ironisk*