Norrskensflamman skrev 2011-09-28 20:11:25 följande:
TACK själv, fin-finaste Villemoa!!! Haha... snygg är jag då INTE, särkskilt inte idag då jag hade irriterande huvudvärk som bara blev värre o värre + illamående. Man hade ju kunnat tro att jag var bakis, vilket var min första tanke, men nej se det var indianerna som kom... Btw Villemoa så spydde jag på planet.... Men som tur var, var det lite folk på planet, direkt vi lyft gick jag och spydde på en nystädad toa och flygvärdinnorna reserverade den enbart för mig, så ingen annan skulle gå dit. Jag satt långt bak i planet och var ensam på min rad, så de bad mig lägga mig och sträcka ut mig på de 3 fotöljerna. Slumrade till och låg hela flygresan faktiskt. Flygvärdinnorna gav mig vatten, servetter och spypåsar. Tack Norwegian
Det var skitjobbigt att köra hem, men det gick iaf.
Villemoa, det var underbart roligt att träffa dig. Du är så vacker och livfull så man blir alldeles varm och glad inombords. Fantastiska kvinna
Och, ja... alldeles för kort tid tillsammans. Men en bra första träff ändå! Det gör vi om :-P
Tack för dina fina ord!
Men usch vad trist att du spydde!! Fast kanske var det "skönt" att få det ur systemet s.a.s. Vilken tur att det fanns omtänksamma flygvärdinnor!
Och den där musikern gillar jag skarpt!