I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill BT-fika! Men är mer än lovligt förvirrad på när....?
Pratar vi om v 11? Fredag skulle jag kunna....annars lättast för helg-fika.....
Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill BT-fika! Men är mer än lovligt förvirrad på när....?
Pratar vi om v 11? Fredag skulle jag kunna....annars lättast för helg-fika.....
Underbart att se hur glad och harmonisk du verkar, Andbeyond. Det är du så värd!
Blommis, jag har varit alldeles för dålig på att använda råsaftcentrifugen senaste tiden. Haf ska genast skärpa till mig. Tack för påminnelsen!
Haf=Jag...
Det handlat ju om att hitta något som fungerar för just precis en själv, något som man kan leva med i längden utan att det känns som en uppoffring eller ren diet.
Jag var på middag hos en väninna igår som hela sitt liv har hållt på med olika dieter. När vi pluggade ihop gick hon ner 25 kg med VV. Sen gick hon upp en del igen och har alltid varit en "allt eller inget-människa". Nu har hon och hennes sambo ätit LCHF sedan september och hon älskar det. Från att ha varit fixerad vid mat/kalorier tycker hon sig nu ha ett bekymmersfritt förhållande till mat. Mätt, inget sug etc.
Jag är också skeptisk mot att LCHF fungera för mig, men hon har verkligen hittat rätt.
Jag lever väl efter något slags "allt är tillåtet men inte alltid-motto" kombinerat med motion. Det funkar för mig.