Ninnnis skrev 2011-04-08 11:14:02 följande:
Hej och välkommen hem, Lanovia! Har ni haft det bra? Dum fråga, förmodligen
Super kanon har vi haft det. Kap Verde var ett trevligt resemål. Vi kom dock i brytet mellan vinter och sommar så de första dagarna var det blåsigare och muligare än de sista. O andra sidan är vi nästan tacksamma för det vädret, sola kunde vi göra ändå, men nu brände vi inte upp oss totalt första dagarna. Det gjorde vi de sista i stället. Fattar inte hur den afrikanska solen funkar, hade faktor 20, 30 och 50 ändå brände jag mig sista dagen var som att det inte spelade någon roll hur jag smörjde mig och då hade jag ju rdan varit 5 dar i solen och fått färg.
Resa med skruttan gick kanon, en glad och lätt tjej att ha med sig. även om hon roade sig med att bajsa under flygfärdena (3gånger sammanlagt) så jag fick krypa in på de "stora" toaletterna och byta. Maken körde någon dålig ursäkt om att det var för trångt för honom.
En annan sak som var trevligt med resan var att få spendera mycket tid med brorsbarnen, och resten av familjen.
Idag har jag ångest, är så jädrans svintrött så inget känns positivt. Jobbigt att vara hemma igen, undrar om vi är dumma som skall ha barn tätt, vill ha jobb etc etc. Med andra jag är svintrött.