I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Ja, imorgon klockan 08.25. Jag är skitnervös, rent ut sagt. Det blir antingen magi eller mardröm...
Ja, imorgon klockan 08.25. Jag är skitnervös, rent ut sagt. Det blir antingen magi eller mardröm...
Fortfarande huvudvärk, men inte lika djävulsk som igår. Sov tre timmar på eftermiddagen/kvällen igår plus åtta timmar i natt, jag hoppas dte har gjort någon nytta.
Själv då?
Det behöver ju inte betyda någonting, men tack söta du för att du peppar och försöker lugna mig
Sen kommer det naturligtvis tankar som "vad har vi gjort för att förtjäna att lyckas hela vägen när inte Fru E och Blommis gjorde det"...
Jag vet att du har rätt egentligen, men ibland är tankarna inte helt logiska...
Härligt med Egyptenresa, Lanovia! Och medföljande barnvakter Vi ska också försöka planera in en resa till våren.
Det skriver jag under på!
Idag har vi fått se ett 18 mm långt litet mirakel med ett hjärta som pickade för fullt. ♥
Läkaren sa att "det kunde det inte se bättre ut". Enligt henne är jag i v. 8+4 (jag har räknat 8+3), så det litar vi på.
Det finns bara ett ord för detta: Magiskt.
Tack för alla tummar och tankar!
Jag skickar en extra kram till Blommis och Fru E, samt till HeliPanzerfamiljen. Jag tänker på er!
Tack för alla grattis!
29 minus?! Vi har 2 minus och snö.
Flamman, usch vad läskigt med din mamma Hoppas verkligen allt går bra!