I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Bra att läkaren var bra idag Flamman, men trist att han inte kan börja med medicinen direkt. Tänker massa på dig och dina söta flickor!
Bra att läkaren var bra idag Flamman, men trist att han inte kan börja med medicinen direkt. Tänker massa på dig och dina söta flickor!
Skitsnygga!! Klart du är värd dem!!
Underbart!!!
Jag vet inte alls vad jag skall skriva till er som mår så dåligt idag... så jag gör som jag brukar och skickar över ett helt gäng kramar till er.
Sen kan jag säga att även jag känner igen mig mkt i det ni skriver om att ha tunn hud. Jag tar väldigt lätt åt mig av vad folk säger och analyserar allting väldigt mkt, men det har ni kanske märkt?!?
Flamman jag tycker du verkar vara en extremt stark kvinna!!
Helt underbart!!!
Härligt!! Förresten så tror jag du är jättefin i din mage Hvidis... tänk den underbara ligga person som ligger där inne och växer. *Puss-figur* (vet inte hur man gör dem)
Fick dadlar med stekt bacon runt när vi var hos några kompisarn i helgen och nu kan jag inte sluta tänka på dem... vi har ätit sådana och druckit glögg nu men blir inte "mätt" på dem så gott med det salta och lite söta ihop...mmmm
Så du hann titta in lite iaf. *Vinkar till Lanovia*
Jättegott!! Testa det du kanske fastnar du oxå