I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Nu skall vi få del av mina tankar som jag funderat massor på. Jag tänker förmodligen alldeles för mycket, men sådan är jag.
Har inte velat skriva om det här eftersom det känns som att det skulle vara att strö salt i andras sår. Men jag måste få ut detta nu.
Vi har enda sedan E föddes varit sugna på att få barn tätt (det har ni nog fattat vid det här laget). Men nu står vi helt plötsligt vid den tidpunkt då vi börjar tycka att det är dags att börja försöka. Vi vet ju att ALLT kan hända på vägens gång och att det kan dröja länge innan vi har ett syskon hos oss.
Men OM allt skulle gå som på räls och vi har ett syskon om typ 10 mån. Vad sätter vi oss i för situation då? Blir det övermäktigt mycket jobb? Just den biten känns som att vi borde kunna ro i land.
Men E hur blir det för henne? Kommer hon hamna i skymundan och få alldels för lite tid? Ja ni förstår nog ungefär hur mina tankar går.
Hvidis ni kommer ju få tätt. Hur tänker du? När andra så som ni skaffar tätt blir jag bara glad och tycker att det låter helt underbart men när det gäller mig själv överanalyserar jag nog lite väl.