I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Såg på FB att det blev Estelle - det var visst någon som var upprörd
Det finns ju någon societetsdonna som heter Estelle någonting. Tja, varför inte?
Flamman: jag gillar grönt! Och gärna illgrönt. Makens uttryck är att "den där var ganska ill" men han menar det alltid positivt
Igår sålde jag min Belly bandit för 410 pix på Tradera! Första gången jag sålt ngt där över huvud taget och med tanke på att jag köpte den för 695 kr så är jag mer än nöjd! Jag använde den jättemycket och hade hoppats få minst 300 kr för den. Skojigt!
Jag har också varit på trådträff i helgen och träffat Tinga ur gamla tråden och PB tillsammans med Piggelin. Vi sågs på mysiga Toftaholm herrgård och åt herrgårdslunch. Hoppas inte de andra gästerna hörde alltför många intressanta ord (ivf, ...)
Den här veckan blir mer än intensiv för mig; många möten på jobbet, besök av både svägerska och Moas kusin nu i början på veckan, utgång med tysk kollega onsdag kväll och besök av mamma i slutet på veckan. Puh....
Jag tycker på ett sätt att det är bra att det itne är übertempo för då hinner jag hänga med... ego jag vet Jag tycker det är skönt att man kan vara borta några dagar men ändå hinna läsa ikapp.
Finns lite foton i mitt galleri i mappen Vinter 2012. Är det nån som inte kan se, säg till. Och så får ni lägga huvet på sned ibland, för jag har inte lyckats vrida dem rätt.... Teknikgeni som man är... NOT!
G'day!
Och... guess what?! Trots att musikern ser ut att lida som bara den på fotona från slalombacken (han gjorde sig till förstås, för att upprätthålla sin image som sporthatande, försoffad, bluesmusiker), så har han nu beställt sig ett par nya slalomskidor Jag är chockad!!
Men glad... och kär...