I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Ok, då skall vi se om vi kan ta ett beslut snart. Skall sms Fru Bygg. Fru E har jag inget nr till.
Ok, då skall vi se om vi kan ta ett beslut snart. Skall sms Fru Bygg. Fru E har jag inget nr till.
Kanon att du också kan Fru E! Vi har bestämt oss för att åka då vädret verkar bli helt ok. Några droppar från det blå får vi nog dock räkna med.
Flamman, Grattis till lilla K! Kul att presenten blev uppskattad!
Muggles, fy för att behöva dra i detta med mamman mitt upp i all babylycka. Hoppas det reder ut sig snart.
Jag har en bärsjäl som jag aldrig lyckades få ordning på. Köpte den av en jobbarkompis och lyckades som sagt aldrig förstå den, verkar så kort tycker jag. Vill du får du gärna låna den och testa.
Skall se om jag kan kommentera mer sedan. Är ensam hemma med hunden så jag måste ut och gå med henne nu. Helst skulle jag velat lägga mig i en liten boll och bara legat still. Har så förbenat ont i magen idag.
fattar inte hur trött man kan vara för den delen, somnade halvnio i soffan igår, vaknade försökte äta lite kvällsmat, somnade om, gick och la mig vid 23, somna med en gång, sov till 6 när E vaknade, låg sedan och slumrade i 1½h medans hon lekte runt i sängen. Maken och E gick upp och jag sov vidare 1h till. Alltså 12h i mer eller mindre sovande tillstånd och jag skulle LÄTT kunna sova mera.
Solde, oj vilket äventyr med katten. Tur att han kom ner till slut.
Tänkte passa på att skriva två jobbansökn nu när jag är själv, men har så jävulskt ont i magen att jaginte kan koncentrera mig.