I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Fru E: hur är det med kråkan? Fortfarande kraxande? Tycker synd om dig! Hoppas det är på bättringsvägen.
Nu ligger träningsprogammet inlagt för adressboksmedlemmar, kan ni inte se det så hojta!
Vet ni, jag är så sjukt glad o nöjd med mitt blodsocker! I måndags fm var det inget bra, men det berodde helt klart på B&B kl 21 kvällen innan. Men from måndag morgon så har jag verkligen bara ätit med lågkolhydratmat i tanken, ingen liten godisbit som blivit över efter julgodiskorgarna (geisha, kicks, rollo, dajm, japp osv)..... o mitt blodsocker är så sjukt bra så det är helt galet! *glad o nöjd*
O så mår jag toppen av det också....har känt mig småillamående hela tiden förra veckan....men nu är det som bortblåst.....härligt!
Nu ska jag försöka installera Windows 7 på ytterligare dator på kontoret.....hoppas det går smidigare än i går....
Syrinx: Oh va spännande med många munstycken! Kul! O stavgång är härligt! O Pildammsparken är fullspäckad med tanter o gubbar i klasar....