I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Heloise: vad underbart att ni får vara i hemmets trygga vrå alla tre! Så härligt också att hon knäppte alla på näsan och fick åka hem tidigare, duktiga Elise! Kramar till er
Heloise: vad underbart att ni får vara i hemmets trygga vrå alla tre! Så härligt också att hon knäppte alla på näsan och fick åka hem tidigare, duktiga Elise! Kramar till er
Hvidis: krya på dig! Fy för vinterkräksjukan, blää!
Fru Sy: vad mysig han är symannen
Vad stor hon har blivit lilla sockerbiten! och mamma Heloise är en utmärkt vattengympaledare det märks att det är krut i lilla Elise
Daa: jag mår mycket bättre idag! Det var tur jag åkte till doktorn direkt! I fredags var det jobbigt med en temp på 39.5. Igår hade jag ingen feber men var seeeg. Idag har jag bara lite halsont. Härliga Axel & Fälga! vet hur jäkla jobbigt det är när bebis trycker på och man bara längtar tills den är ute men samtidigt är det den bästa känslan!
Aleta: BT får allt ta och ändra på sidan så du kan ta och hänga här! Trist att du inte hinner med dina praliner, hoppas det lättar snart!
Lanovia: Ellie har klarat sig bra, lite täppt i näsan bara.
Daa: Moas Lussefirande är imorgon, det har vi sett fram emot!
*vinkar till alla* Vi börjar pigga på oss härborta i 08-land, det har varit några hektiska veckor minst sagt! Idag har vi varit på BVC och Ellie växer så det knakar! På 12 dagar har hon ökat 410 gram i vikt så henne går det ingen nöd på Gårdagens Lussefirande var så sött, min lilla tomteflicka gick in tillsammans med en liten tomtenisse
Nu ska vi se vad jag kommer ihåg att kommentera. Ninnis: välkommen hem! Låter som du haft det jättebra! Hvidis: hur har det gått?? Daa: så stora de är ändå Axel & Fälga! Än har de tid att lägga på sig mer. Tänk att det är ca 5 veckor kvar!! Kommer ihåg när du berättade att du plussat och att de sen var två, känns som igår!! Heloise: det är ju fan inte klokt att ni ska bli prickade pga någon annans idioti!!! Fru Bygg: härligt med semester!! Lanovia: stackars lilla E som är förkyld, hoppas hon kryar på sig snart! Ja Bruttan, vars är du??? Kramar till alla!