I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
UR skulle det stå.
Tack för input om bilstolar. Försäkringsbilagen testar stolarna noga innan man hyr så de ska vara lika säkra som nya. Det blir nog billigare om det gäller ett barn, men med två så vet i tusan. Sen vet vi ju inte om vi kan få mer än ett barn, men vi skulle gärna vilja ha två.
Vi ska hämta vagnen nästa helg så vi får väl kolla lite mer då.
Fru E, jag skickar så många kramar jag bara kan här också. Ge inte upp hoppet än! Det gör i alla fall inte jag. Men åh vad jag hade önskat att ni skulle slippa allt detta strul.
*kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram*
Daa, vad duktiga ni har varit utan maken! Klart du ska anpassa amningen efter hur DU känner. Hoppas brösten är med på noterna också.
Soldemor, häftigt med tunikan!
Flamman, skönt att helgen har varit bra och utan bråk. Jag gillar inte riktigt det du skriver om "ingen närkontakt eller ömhet förutom på ett plan". Egentligen tycker jag inte att han borde få närkontakt på det planet heller om han inte visar någon ömhet i övrigt, men jag vet att det inte är så lätt för dig heller.
Kram och välkommen hem i alla fall!