I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Åh så trevlig presentation Syrinx Kan ju genast konstatera att här har du flera likasinnade; musikanter (Lanovia), kattälskare (Soldemor), Malmöiter... ja vilka är det nu...? Ninnnis, Hvidis, vem mer?? Solde bor också i Skåne.
Vad härligt att ha ett bröllop att se fram emot
Hoppas att ni får bra besked ang kissen... Förstår att det är mycket oro
Jag tog en hel (annars tar jag en halv i nödfall) sömntablett igår. Efter att ha sovit 4 tim/natt i 2 v tid så sov jag hela... håll i er... 4,5 timmar i natt!!! Suck...
Med påföljden att mitt tålamod var totalt ickeexisterande imorse när flickorna satt igång med sina fasoner och tjurerier... Jag briserade å det grövsta
Exet terrade mig på Skype igår kväll, så det kan väl oxå ha varit en bidragande orsak. Kommer tillbaka ons/tors.
Fick dessutom höra av hans kompis fru att hon tjuvlyssnat på deras konversation ang. mig. Att exet har börjat tala om mig i väldigt fula ordalag. Att jag vill skinna honom, att pga att jag aldrig kommer förlåta honom för att han hittat sig en annan kvinna så måste han vara mycket vaksam,f ör jag kommer göra ALLT för att blåsa honom och suga ut pengar och allt vad som går, för att hämnas.
De som känner mig vet att detta är så långt ifrån jag som man kan komma, och jag tycker han, efter elva år tillsammans också borde veta det. Hur KAN han säga så ??? Det är så otroligt sårande, för jag verkligen avskyr sånt och ÄR inte sån!!!
På frågan hur det känns "därborta" med hans nya liv, så svarade han att han trivs utmärkt, att det är fantastiskt och att det känns som att nio år i SVerige aldrig har existerat. Elva år med mig är utraderade. Att han inte vill ens återvända nu men måste för att avsluta det här med jobbet och sina skulder. Barnen hade han inte nämnt. Visserligen har han Skajpat med dem två kvällar på raken nu, med resultatet att lilla K gråtit sig till sömns. "Mamma jag tror jag måste sluta å prata om pappa, jag mår så dåligt och längtar så mycket då..." Lilla hjärtat Åsså en massa tårar....
Och gråt imorse när jag lämnade på sexårs... Efter att jag förvandlats till Häxmorsan från Hell med värsta PMS:en så började hon storgrina och klamrade sig fast vid mig i 15 min och ville inte lämna mig. Ville vara hemma med mig... Gud, giv mig styrka Hade jag kunnat hade jag tagit en ledig dag med henne , men just idag gick det inte