Uppsalbrudar 2011 del 2
Härligt att du startat en ny tråd och att jag hittat hit!
Håller på och formulerar inbjudan just nu, inte helt lätt faktiskt. Hänger ofta upp mig på små saker...
Hoppas det går bra för er andra med planeringen.
Härligt att du startat en ny tråd och att jag hittat hit!
Håller på och formulerar inbjudan just nu, inte helt lätt faktiskt. Hänger ofta upp mig på små saker...
Hoppas det går bra för er andra med planeringen.
Vi har en nära vän som gör våra inbjudningar (hon jobbar med sånt) så de blir jätte fina och jag kan komma med förslag och synpunkter under resns gång. Hon kommer även göra vigsel, festprogram och tackkort. Skönt att inte behöva tänka så mycket på det...
Fårävvör skrev 2010-11-17 17:11:38 följande:
Kul när mannen har åsikter (om de inte är alltför olika ens egna). Min sambo håller mest med. Jag hoppas att han verkligen tycker som jag, men det tror jag. Hans kläder är han väldigt noga med hur de ska se ut och sitta :) Det är roligt. Hoppas det löser sig med vigselplatsen.
Välkommen.
Vi gifter oss samma dag! Hur går det med er planering? Hur långt har ni kommit?
Vi kommer att vara 26 resp. 27 år när vu gifter oss.
Känner att bröllopet får stå åt sidan just nu när det är mycket med jul och en stundande 1 års dag...
Skönt att det är bokat och klart. Jag tror det kommer kännas mer och mer rätt ju närmare ni kommer. Härligt att sambon tycker det blir perfekt!
Jag kommer att ha två tärnor. Min bästa vän och min brors sambo... Det känns så kul att planera med dem eftersom de är så intresserade!
Här står det också lite stilla just nu, får bli ett ryck efter jul. Men igår var jag i alla fall och beställde min ring!
fru norlen: Vi kommer att catera mat från Ultunaresturangen, vet inte så mycket om dem men än så länge är vi nöjda.
Hej allihopa. Nu är jag tillbaka efter julfirandet!
Vi kommer att ha en barnfri fest, jag hoppas att det inte blir några sura miner. Vårt bekymmer är vem som ska ta hand om vår dotter under festen!? Vem frågar man?
Har varit och hämtat min ring också (jag vet att det är tidigt men jag hade 20% innan nyår) och den var såååå fin. Jag vill ha den på mig NU.
Gott nytt år på er allesammans, nya tag med bröllopsplanerna blir det nästa år!!!
Halloj allihopa. Här har planerandet stått ganska stilla ett tag, men nu är det dags att ta tag i en del saker. Har i alla fall pratat med den blivande toastmastern och han svarade glatt JA! Så det känns jättebra. Har också börjat inhandla en del saker till dekoration och mormor har börjat sy stolsöverdrag så det händer lite i alla fall. + att inbjudningskorten kommer gå ut inom två veckor. Hoppas det går bra för alla er andra!
Har ni några tips på var man köper tärnklänningar (knälånga, ljusgröna)?
Hej allesammans!
Hoppas det går bra för alla i planerandet. Här rullar det på just nu!
Fixat kläder till tärnor, mannen och bestman i helgen. Skönt med så stora poster avklarade.
Har även köpt skor och lagt upp klänningen.
Inbjudningarna går iväg imorgon och musik till festen är fixat.
Känns som om man får lite mer energi nu när det blir ljusare.
Halloj
Hoppas det går bra för alla i planerandet men att ni hunnit njutit av vädret också:)
För oss går planerandet bra, väntar på att näbbklänningarna ska komma och ska åka till floristen och detaljplanera... Men i övrigt tror jag att allt är ordnat. Har varit till IKEA och köpt dekorationer och det sista "tillbehören" till klädseln. Nej, jag har en STOR post kvar och det är festprogrammet... Vet inte riktigt var jag ska börja. Hur har ni andra gjort, har ni några förslag?