Uppsalbrudar 2011 del 2
Halloj alla Uppsala Brudar. Jag har helt missat att det finns trådar där man kan få hjälp av andra, hur bra som helst ju. Speciellt eftersom jag bara bott i uppsala lite mer än 2 år. Nu har jag läst igenom hela tråden, och tänkte så klart ansluta mig. Gillade senaste inlägget om Var man ska ta sina bilder... ser fram emot några tips! =)
Vi ska gifta oss 27/8 i Gamla Uppsala K:a och dra vidare till Kaplansgården efter vigseln.
Nu står det lite stilla i planeringen. Vet inte riktigt vilken ände jag ska börja i. Inbjudningarna är klara, skickade och nära o.s.a-datumet. Vi har bjudit 76 gäster (inkl familj). Maten är bestämd, istället för tårta blir det cupcakes (de är nästan klara), nästa vecka är alkoholen klar. Brudklänningen påväg, mannens kläder ska provas på fredag, ring ska beställas...
det vi har kvar är:
*bestämma oss för efternamn
*skor
*dekoration/dukning (har så många ideér så mitt huvud spricker snart)
*testa hår/smink
*fotoprojekt
*värdpar
*festprogram/blad
Jag har säkert missat något.
Var det någon mer som skulle ha festen i Kaplansgården. Hur går det med det? Vad har ni för planer, hur ska ni dekorera? Behöver lite inspiration på hur man ska kunna gömma de där tavlorna som hänger på väggen.
ha en trevlig dag alla
Vi ska gifta oss 27/8 i Gamla Uppsala K:a och dra vidare till Kaplansgården efter vigseln.
Nu står det lite stilla i planeringen. Vet inte riktigt vilken ände jag ska börja i. Inbjudningarna är klara, skickade och nära o.s.a-datumet. Vi har bjudit 76 gäster (inkl familj). Maten är bestämd, istället för tårta blir det cupcakes (de är nästan klara), nästa vecka är alkoholen klar. Brudklänningen påväg, mannens kläder ska provas på fredag, ring ska beställas...
det vi har kvar är:
*bestämma oss för efternamn
*skor
*dekoration/dukning (har så många ideér så mitt huvud spricker snart)
*testa hår/smink
*fotoprojekt
*värdpar
*festprogram/blad
Jag har säkert missat något.
Var det någon mer som skulle ha festen i Kaplansgården. Hur går det med det? Vad har ni för planer, hur ska ni dekorera? Behöver lite inspiration på hur man ska kunna gömma de där tavlorna som hänger på väggen.
ha en trevlig dag alla