Geranium skrev 2011-01-05 23:02:31 följande:
Jag har varit där 2 ggr! Första gången bara för att kolla läget och prova några klänningar hon hade hemma. För att få en känsla för kvalitén. Sen när jag hade bestämt mig för att beställa från henne satt jag jättelänge hemma och kollade på alla hennes klänningar (+en miljon andra också) på internet och försökte bestämma mig för vilken jag egentligen ville ha. Nu har den blivit en kombination av några olika modeller; en spetsklänning med vid kjol och grönt band i midjan :D Kineserna har precis mailat det perfekta spetsförslaget också så nu är allt klart och beställt!!
Oj vad jag svamlade på om det här.. hihi!
eundk110903, har du kollat den här hemsidan?
www.weddingchicks.com/freebies/custom-goodies/
Där kan man fylla i sina uppgifter och skapa bl.a. monogram. Tyvärr är de bara för en bokstav, men du kanske kan klippa ihop två stycken i photoshop? Själv hoppar jag nog över monogram (orkar inte fippla med det) men ska nog använda sidan när vi ska göra festprogrammet och menyerna.
Tack för tipset! Men har äntligen lärt mig hur man använder photoshop på rätt sätt för detta och kommer göra det själv. Känns kul att ha något som återkommer på alla trycksaker och som kan leva med en resten av livet i form av brodyr (haha, jag lär inte brodera), muggar, osv. Dessutom undviker jag andra måsten genom att sitta och pilla med det.. :P
Jag har inte ens börjat titta på klänning förutom lite slötittande på nätet. Har funderat på mathilda och kina men jag vette sjutton... Aja. Får se.