Oonah skrev 2011-01-27 11:47:50 följande:
Nämen asså, hallå, tjejer - och killar (byta namn till Uppsalabrudpar för nästa tråd?
)!
Här har det varit tyst rätt länge. Hur går det för alla? Har alla tappat tråden eller är alla så djupt koncentrerade på sitt planerande och pysslande?
Vi har bokat tid för tårtsmakning nästa vecka (nej, vi kunde inte vänta tills närmare sommaren - det är ju tårtsmakning vi pratar om här!
) Min klänning kom med posten igår, hänger nu på sovrumsdörren och gör att det hela känns liiite mer verkligt! Haha! Jag har fortsatt att inhandla gamla broscher och är nu uppe i runt 70 stycken. Vi ska träffa Västgöta igen i helgen och prata meny och dekorering. Jag har hittat mina brudskor - i Nigeria av alla ställen! Kul!
Vad har ni andra hunnit med för skoj, eller mindre skoj, sedan dess? Hoppas ingen stött på problems! Någon som ska på någon av mässorna i helgen? Hörde att vi får vår egen mässa här i Uppsala i mars också. Roligt!
Hej hopp!
Jag har varit inaktiv för att jag helt enkelt inte haft tid att planera. Examen och flytt... Och jag börjar få ångest över vad mycket som är kvar att ordna, jag har tex inte ens fixat brudklänning! Tack och lov är inte vårt bröllop förrän i september!