• Uttan

2 veckor kvar...

Nu är det 2 veckor kvar på dagen precis till jag gifter mig.

Allt är i princip fixat, pratade med cateringfirman igår med.

Har gått ner över 10kg på 2½ månad med så hoppas på något eller några kilo till före bröllopet. Känns så bra!

Alla andra börjar på att bli nervösa för vår stora dag, vad de ska säga och göra - hur de ska klä sig etc. Jag är i princip den enda som inte är nervös. Är det ovanligt?!

Jag tycker bara att allt känns mysigt och bra.

• Svar på tråden 2 veckor kvar...
  • Myjoy

Njut av det så länge det varar =)

Många blir väldigt nervösa men det kommer olika för alla tror jag.

• Emblas Mamma

Vad spännande! :)

Lycka till på er dag och hoppas ni får fint med snö:)

• mattiasFästmö

haha du det där kan vara så olika, angående detdär med nervositet. Jag var jättehispig dagarna innan bröllopet, men när själva dagen var där så var jag och mannen cool-lugna medans tärnan och bestmannen var helt ifrån sig, precis innan vi skulle gå in så har bestmannen en väldig handsvett och mumlar "vad har jag gett mig in på?". Oerhört komiskt i efterhand att bestmannen frågar sig vad han har gett sig in på, när det enda han tagit på sig var att stå med oss under vigseln, det var ju vi som lovade trohet i all evighet ^^ Så det där med nervositet kan nog bli lite hursomhelst :P

• Uttan

Haha, det är lustigt som du skriver MattiasFästmö. Skrattade för mig själv när jag läste din text. :)

• mattiasFästmö

Uttan skrev 2010-11-20 22:53:59 följande:
    Haha, det är lustigt som du skriver MattiasFästmö. Skrattade för mig själv när jag läste din text. :)

Haha ja vi retade han lite för det sen efteråt :P men han var verkligen helt galet nervös, fick säga åt honom flera gånger under dagen innan att sluta vanka fram och tillbaka för att han stressade upp MIG :P

• liiine89

Jag tror du blir mer nervösare när det väl gäller!! :D .. Själv är det likadant här, alla är så förvirrade och fundersamma, medans jag och min sambo är relativt lugna. Men när det väl gäller är nog vi dem som är mest pirrigast.

Kul att ni gifter er snart :D

Svar på tråden 2 veckor kvar...