Planer skrev 2011-01-16 16:12:00 följande:
Vi vill oxå åka till Thailand på smekmånad. Vi hade tänkt att åka i november/ december men problemet är nu att jag ska byta jobb om 3 veckor (vilket är jätte roligt) men jag tror att möjligheten att få semester i den perioden är svår. Dom jobbar med årsarbetstids redovisning oxå så jag vill ju inte börja men att få massssa minus på kompkontot. Jag ska ha två veckor i sommar. Men iallafall vi funderar på att åka över jul och nyår för då har jobbet stängt så vi sgtruntar isåfall i julen....vilket e lite tråkigt men resan är ju viktigare! jul firar man ju varje år!!!
Finns det någon som kan rekomendera något fint ställe i Thailand...vi tänker typ Krabi och Koh lanta!
Men November och December är ju Toppen!!!
Det är mycket billigare än i januari (om man inte åker precis vid jul och nyår)!
Jag hade mycket mycket mycket hellre åkt i november/december - problemet är att jag har praktik då som inte får missas med så många timmar.
Bättre att jag missar några föreläsningar terminen därpå och kanske något litet prov. Det går alltid att ta igen i alla fall.. :/