Helena Mikael skrev 2010-12-21 11:07:14 följande:
Woodbury finns strax utanför New YOrk, men köp en bok om oråder ni ska till. T.ex så har vi en Florida bok nu, och hade en annan till Kalifornien. Där står ALLT! :)
Dem bästa Outlets kommer man åt med bil då man kan ta sig utanför storstäderna.
Bara att från folk annars, som sagt, dem finns överallt.
Vi var på ett Outlet på vägen ut till LasVegas, det var ENORMT! Och det hittade vi tack vare skyltar på motorvägen.
Vi hyr bil hemifrån, så allt är klart när vi kommer ner.
Ja, jag och min mamma hyrde en lägenhet i Brooklyn i somras som var lite billigare alternativ och TOPPEN bra läge o allt.
Men när man är på sin Bröllopsresa vill man ju ha lite mer Lyx i vardagen :)
Så jag klickade in mig på
hotels.com och hittade ett hotell som heter The Strand Hotel.
Det ligger mitt i Gröten med utsikt över The Empire State.
Det har även en egen RoofTop Garden vilket jag tycker är det ultimata på ett hotell.
Där kan man ta en drink och blicka ut över Manhattans overkliga gator! Grymt häftigt.
Vi fick 4 nätter & 5 dagar för 1100:- dollar! Grymt bra pris med tanke på laget och standarden på hotellet.
så kika på det, fast via
hotels.com Det brukar ge bäst pris :)
Har reserverat en bok om new york och usa på biblioteket, hittade konstigt nog ingen bok varken där eller på bokus om niagarafallen, toronto eller boston..
Ja det var ju ett kanonpris... Självklart vill man ha lite extra lyx på bröllopsresan... Får kolla upp det hotellet, tycker det är svårt att boka hotell utan att veta nåt om det, man vill ju inte bli besviken...