• min hemlighet

var köper man markduk/fiberväv

sitter på nätet och letar som en tok men hittar inga sidor som talar om var man köper markduk/fiberväv. I forum hänvisas man till byggvaruhus men på deras hemsidor hittar jag inga produkter =(

Jag behöver MÅÅÅÅnga meter för att piffa vår lokal så om någon vet var det finns och vad det kostar eller som vet hur/var jag ska leta får ni gärna tala om det!

• Svar på tråden var köper man markduk/fiberväv
  • ClaraH

Byggmax, K-rauta, Beijer bygg om du menarduk. Men om du menar odlingsväv så är det t.ex. Plantagen. Funderar på om du ska ha det som dekoration (i detta forumet) så är det odlingsväv du menar.

Vi har köpt vår markduk till grusgångar på Byggmax. www.salstatosee.blogspot.com (vår byggblogg).

• min hemlighet

ja det är till dekoration =)

då ska jag söka på odlingsväv och se vad jag hittar

• snåljåpen

Jag var och frågade på Rusta i början av oktober (såg att de hade fiberduk på hemsidan), men personalen sa att det är en säsongsvara, och den tillhör sommar, så den var borttagen nu. Antar att det är så på flera ställen. Efter det finns den inte längre med på hemsidan, men jag lever på hoppet att den kommer tillbaka i vår.
    Annars har jag för mig att Jula har.

• Moster Stina

Granngården! Där brukar jag köpa!

• min hemlighet
    Moster Stina skrev 2010-11-23 07:41:28 följande:
    Granngården! Där brukar jag köpa!
    har försökt leta på deras hemsida men hittar inga prisuppgifter. vet du vad det kostar?
  • Moster Stina

Ja på granngården kostade det i alla fall i våras 49 kr för 7,5 långt. Men då är det rätt brett också!

Har jämfört med Claes Ohlsson men där var det dyrare per meter. Andra ställen vet jag inte. Men ring till en Granngården och hör om de har hemma. Om du ska köpa mycket kanske de går med på en bra deal också!

Lycka till!

• min hemlighet

tack!
    har redan ringt men de hade inget hemma och det var slut på deras lager också. jag blev hänvisad till en handelsträdgård här i byn.
    men jag har sett att biltema säljer billigt så jag ska nog svänga in där när jag åker iväg nästa vecka.

Svar på tråden var köper man markduk/fiberväv