Myjoy skrev 2010-11-24 09:34:14 följande:
Jag hade vad som verkade vara normal blödning under första 4 månaderna med mitt andra barn. Men det va lite extrema omständigheter då jag fortfarande ammade mitt första barn.jag upptäckte inte ens att jag va gravid förrän jag va i 4:e månaden då mjölken sinade.Så visst kan man ha blödningar utan att det behöver vara något fel, det är jag levande bevis för.Jag tror du behöver släppa det några dagar, försök låta bli o tänka på det.Man kan få blödningar av stress också.Kvinnor kroppen är väldigt känslig för omgivningen, jobb, stress, mat, allt påverkar oss i mycket större utsträckning än män. Detta på grund av att vi är "känslor" människor.Lycka till =)
Jag försöker släppa det men jag blir nervös av att blöda men inte känna att jag kan avskriva det som mens. Har aldrig mått såhär eller haft mellanblödningar (förutom när jag åt p-pillrena från helvetet) och gillar inte att gå till läkare så jag vill veta varför.
Men jag ska gräva fram julpyntet och förbereda inför helgens julmys så kanske jag kan koppla bort tankarna :)