• shakynose

Revitalash / Neulash ?

Har bara hittat trådar om detta från ett år tillbaka, så nu frågar jag igen: Har någon provat?

• Svar på tråden Revitalash / Neulash ?
  • Morsian2011

Neulash is the shit! Lovar dig, det funkar verkligen!!! Jag har många kompisar som testat det plus jag själv.. Det funkar!

• shakynose

Ingen av er som känt av att det skulle vara lite irriterande för ögonen, eller huden? Har för mig att revitalash ska vara mildare? Jag har rätt känsliga ögon...

• mct73

Jag har provat Neulash, jag har känsliga ögon och linser men det funkade utmärkt!!

• perfektionista

Jag har testat Loreals Renewal Lash serum, och den fungerade. Ge det lite tid bara. Det händer inte över en natt, utan det kan ta typ en månad innan man ser effekten. Det som händer är ju att livslängden på dina fransar förlängs så att de hinner bli längre och fler sitter kvar.

• shakynose

Fast jag tror faktiskt inte riktigt på att pensla själva fransen som man gör med loreal, utan det jag läst om neulash o revitalash övertygar mig mer.

• MaddeåMats

Var har ni köpt Neulash? Är på jakt!

• Elei

Tycker det känns läskigt! Typ som att det vore farligt...

//Mes

• Morsian2011

googla neulash :) det funkar. lovar!

• mct73

Jag köpte på ebay. Neulash funkar, men det tar lite tid innan det händer nåt och slutar man så tappar man tillslut de långa fransarna och är tillbaks på sina korta. Men det var helt klart värt det för att få långa fina fransar till bröllopet.

• shakynose

Jag har nu testat Revitalash i lite mindre än 2 månader och jag har före/efter-bilder i mitt galleri. På bilderna har jag inget smink och de är tagna i ganska kallt dagsljus (jag är normalt inte blåvit i hyn). Jag känner att fransarna blivit mycket längre, men det syns mest skillnad när jag målar på lite mascara. När man ser bilden på det öppna ögat tycker jag att det ser ut som att de blivit fylligare också. Jag fick ett paketerbjudande med en serumflaska och en mascara för ca 700, och jag tycker absolut att det var värt med tanke på resultatet.

• Sebastiána
    Morsian2011 skrev 2010-11-23 18:05:39 följande:

Neulash is the shit! Lovar dig, det funkar verkligen!!! Jag har många kompisar som testat det plus jag själv.. Det funkar!

Hur lång tid tog det för dig innan det funkade?
  • Snigel Bee

Testar Neulash nu! =) Hållt på i ca 2 v nu så återkommer me resultat!

Svar på tråden Revitalash / Neulash ?