Revitalash / Neulash ?
Har bara hittat trådar om detta från ett år tillbaka, så nu frågar jag igen: Har någon provat?
Har bara hittat trådar om detta från ett år tillbaka, så nu frågar jag igen: Har någon provat?
Ingen av er som känt av att det skulle vara lite irriterande för ögonen, eller huden? Har för mig att revitalash ska vara mildare? Jag har rätt känsliga ögon...
Fast jag tror faktiskt inte riktigt på att pensla själva fransen som man gör med loreal, utan det jag läst om neulash o revitalash övertygar mig mer.
Jag har nu testat Revitalash i lite mindre än 2 månader och jag har före/efter-bilder i mitt galleri. På bilderna har jag inget smink och de är tagna i ganska kallt dagsljus (jag är normalt inte blåvit i hyn). Jag känner att fransarna blivit mycket längre, men det syns mest skillnad när jag målar på lite mascara. När man ser bilden på det öppna ögat tycker jag att det ser ut som att de blivit fylligare också. Jag fick ett paketerbjudande med en serumflaska och en mascara för ca 700, och jag tycker absolut att det var värt med tanke på resultatet.