• Agape

För oss med en liten mindre budjet!

Hej, denna tråd passar mig bra!

Vi planerar att gifta oss nyårs afton 2011, lokal och kyrka är preliminärbokade och nu väntar vi bara på bekräftelse. Vi har ingen budget men vill försöka hålla ned den så gott det går och hoppas på att hamna kring 25 000:- ex resa som vi önskar  bidrag till. Vi har dessutom småbarn så vi planerar att åka iväg på en weekend själv och sedan solsemester med barnen längre fram.

Så tanken är att göra mycket själv, är en pysselmänniska så jag tycker mest det är roligt men försöker starta i tid så man slipper stressa för att inte tappa det roliga i det hela.

Vi vill även ha lite annolunda bröllopsdetaljer, eller så annolunda är de kanske inte men personliga!
    Vi kommer tex skicka ut "save the date" så fort vi fått kyrkan osv bekräftat. Dessa blir skickade via e-mail och utformade som polaroidkort med ett foto på oss och "handskriven text" på kortet där det står att vi gifter oss. Billigt och bra men ändå oss... 

Brudiframtiden: coctail/mingel bröllop stod på min lista men tyvärr var inte sambon med på det hela Tror att det kan bli jätte bra!

Svar på tråden För oss med en liten mindre budjet!