För oss med en liten mindre budjet!
hej!
jag hänger på här!
vi ska gifta oss en 18/6 nu i år.. vi ska vara i en hembygdspark och även ha vigseln där..
våran budget är liten, relativt obefintlig egentligen.. menjag tror nog att det ska gå vägen ändå =) får köpa allt eftersom..
våran budget kommer ligga runt 15000kr, exklusive klänning och ring,,, lr kanske delvis inklusive..
ser ni vilken koll jag har??
vi började faktisk´t planera i tid osv, men så blev min m2b sjuk i höstas och är fortfarande sjukskriven.. så dels har vi ju plockat av bröllopsbudgetet för att klara oss och sen var vi os´äkra på om bröllopet faktiskt skulle kunna bli av i år eller om vi var tvungna att skjuta på det... men nu är vi igång igen =) mycket att göra, kort tid kvar... men med en hel del hjälp får vi ihop det..
vi hade också tänkt oss buffé men kanske förrätt på tallrik, och en enklare dessert också den på tallrik. bröllopstårta senare och nattamat ännu senare.
det jag främst nu kollar upp så man kan köpa lite då och då är dekorationer av olika slag.. men när jag har googlat runt så upptäcker jag att mycket har man hemma och som blir urvackert med lite blommor...
vi funderar också på våra inbjudningskort som vi tänkte skicka iväg nu i veckorna... blir det egentligwen så mycket dyrare att beställa dom? jag tycker ju att kartongpapper etc. i bokhandeln inte är så värst billigt styckvis heller... lr har någon ett bra tips på var man köpa på nätet?
våra färger ska iaf vara vitt, silver och (ljus) olivgrön, med en avstickande färg.. åt det cerise hållet...