• finafia

kille otrogen igen?( lång text )

Att männsikor är otrogna eller söker efter nya saker är den eviga nyfikenheten hos oss... Det är dock ingen ursäkt för ett sådant beteende... Man hamnar i olika situationer och gör våra val som imellanåt kanske inte är så lyckade. Vi sårar varandra genom våra val av uttalande och handlingar. ibland kan man pressas så pass långt så man gör saker bara för att få känna sig speciell.

Men du måste ta makten tillbaka i ditt liv o vara huvudrollsinhavaren av ditt egna liv. Alla andra är bipersoner i olika kattegorier... De som står dig närmst är förstås de som betyder mest för dig, men du får inte glömma att vissa männsikor finns för att vi ska öva oss på dem för att vi ska kunna bli starkare och kunna hantera liknande situationer. Du verkar inte vara den svartsjuka tjejen, utan snarare ser det bästa hos din kille...

Jag kan aldrig föreställa mig hur det skulle kännas att förlora mina föräldrar o hur du mår, men glöm inte att dina föräldrar skulle säkerligen inte vilja att du mådde dåligt o att du levde med en person som inte gör dig lycklig.
    Din kille verkar vara osäker på vad han vill med sitt liv, trots att han försöker bevisa motsatsen och visst kan det vara så att han verkligen vill försöka ställa allt till rätta, men är han verkligen ärlig mot dig och framförallt mot sig själv?!

Allt har sin tid...men ett beslut är juh det som är det första steget för att överhuvudtaget kunna ta det steget...

Svar på tråden kille otrogen igen?( lång text )