Var har ni köpte era pärlsmycken?
Var har ni köpte era pärlsmycken och vad betalade ni?
Var har ni köpte era pärlsmycken och vad betalade ni?
Undrar också :)
Jag har köpt mina på tradera och novadesign.se
blev fel adress, här är den rätte: webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/index.php
Kika på vegi.se. Köpte en berlock (kors med pärlor) som jag hade tänkt och ha när jag gifte mig.. Använder det då och då än :)
Novapärlrdesign.se hade massor av fint. Jag gillade att man kunde få annan längd på sakerna också.
vegi.se hade ju inte bilder på sina smycken. Så då är det svårt att handla :)
Vet någon om guldfynds och albrekts gulds pärlsmycken är fina? Jag såg att dom hade till bra priser nu innan julen.
Miu, det var ett par år sedan jag handlade där och då fanns det bilder på allting.. Knasigt att de inte fanns bilder nu! Hoppas du hittar smycke på annat håll :)
Kaplans på Bibloteksgatan. Man kan få otroliga kvalitetssmycken för nästan ingenting där. Köpte ett par underbara örhängen där, värderade till 10 000 men köpte de för 5 900. Något sådant (unikt eller i designväg) hade jag aldrig fått hos de vanliga kedjorna. Kan verkligen rekommendera dem och så har de väldigt kunnig personal!
Från www.pieceofsoul.se . Jag gillar att allt är äkta på dem, vill inte ha något krimskrams på min bröllopsdag!! Priserna är ändå fullt rimliga med tanke på att de är handgjorda i Sverige. Jag är mycket nöjd med mina!:)
Min kompis hade ett smycke gjort från Hong Kong. En utbildad gemalog som gör smycket du skickar bild på. Allt sköttes över webcam och han gav även internationellt äkthetsbevis.
Läs mer om honom på www.dalejo.com om du fortfarande är intresserad.
Henrik
Jag köpte armband och halsband på Glitter inför min sambos examensbal i januari 2010. Då betalade jag runt 200 kr allt som allt.
Jag har ett äkta halsband också, som jag fått genom att få en pärla varje år. Tycker glitter står sig bra men man kan se skillnad i lystern när man har halsbanden bredvid varandra.