• Miu

Var har ni köpte era pärlsmycken?

Var har ni köpte era pärlsmycken och vad betalade ni?

• Svar på tråden Var har ni köpte era pärlsmycken?
  • gamlasmycken

vintagesmycken.se finns det fina gamla pärlhalsband och örhängen. Då har man dessutom "något gammalt"-delen avklarad!

• jazzie78

Jag gjorde mina egna pärlsmycken - ett halsband och ett armband. Fast detta gjorde jag INNAN jag vet vad jag ska ha för klänning..... Tyst
    Så jag vet inte ens om jag kan ha dem till den klänning jag ska ha. Lite typiskt mig - men jag fick inspiration och då gjorde jag det bara...

• Anna Karenina

Mina smycken är från www.lyckogram.se . Eller, inte alla smycken, halsbandet och armbandet är därifrån.

• cattitzi

Hej!

Jag kan tipsa om en hemsida som heter Love be Proud http://lovebeproud.blogspot.com/ som designar smycken precis som du vill ha dem. Och priserna är väldigt humana! Tänkte själv beställa där! Ex kostar ett pärlarmband ca 140 kr och fri frakt i Sverige. Du kan även få text stamplat på smyckena, lite kul om man ex vill ge bort ett armband till sin tärna etc. Kolla in där!

• förlovadflicka
    cattitzi skrev 2011-01-14 07:31:47 följande:
    Hej!

Jag kan tipsa om en hemsida som heter Love be Proud lovebeproud.blogspot.com/ som designar smycken precis som du vill ha dem. Och priserna är väldigt humana! Tänkte själv beställa där! Ex kostar ett pärlarmband ca 140 kr och fri frakt i Sverige. Du kan även få text stamplat på smyckena, lite kul om man ex vill ge bort ett armband till sin tärna etc. Kolla in där!
    Oj, det var ju en jättebra sida! Tack för tipset! 
  • Jeliqa

Jag köpte alla min smycken till bröllopet (det är pärlor och swarowski kristaller) hos en säljare på Etsy.  http://www.etsy.com/shop/cleobelle?ref=pr_shop
    Med frakt från USA blev det cirka 900:- för örhängen, armband och halsband. Kanonfina. Hon ger dessutom 10% rabatt om man köper flera smycken just till sitt bröllop.

• Fossing77

Fått hem mina från LoveBeProud idag. Sååå vackra! Rekommenderar verkligen henne!

• cattitzi
    Fossing77 skrev 2011-02-24 14:24:19 följande:
    Fått hem mina från LoveBeProud idag. Sååå vackra! Rekommenderar verkligen henne!
    Åh så roligt! VÄntar på att mina smycken ska komma i början av nästa vecka! Är så spänd! :o)
  • Fossing77
    cattitzi skrev 2011-02-24 14:29:36 följande:
    Åh så roligt! VÄntar på att mina smycken ska komma i början av nästa vecka! Är så spänd! :o)
    Verkligen kanonfina är de! Supernöjd. :)
  • förlovadflicka
    amorvincitomnia87 skrev 2011-02-24 14:38:43 följande:
    Jag tillverkar smycken, både vanliga pärlsmycken, men även smycken i finsilver (100% silver, inget annat). Arbetar med ett material som heter silverlera. Det är ett mycket tacksamt material, eftersom man kan forma och tillverka vad som helst! Intresserad??

www.auraofsilver.se
    Åh, vilka fina grejer! Inget jag behöver dock men måste berömma dig lite iaf :) 
Svar på tråden Var har ni köpte era pärlsmycken?