Inlägg från: uppochhoppa |Visa alla inlägg
  • uppochhoppa

Efterlysning: Bild på orange brudbukett i bröllopstidning

Hej bästa BT-medlemmar!

Jag har köpt massa bröllopstidningar under detta året som förlovad. Jag tror att det var i somras som jag köpte en tidning, där jag helt plötsligt såg buketten med stort B. Den var perfekt helt enkelt. Nu har jag tappat bort tidningen och hittar den inte, Kanske har ni den?

Efterlysning; har ni sett buketten? Jag skulle vara så galet glad om ni ville bläddra i era tidningar hemma och se om ni hittar buketten jag pratar om. Sen kan man kanske fota den och lägga in här eller maila eller så,...

*Bukett på helsida (tror det är på högra uppslaget)

*Droppform

*Orangea rosor, vita små gerbera (tror jag), orkidéer i vitt/limegrönt och lejongap i orange/rosa.

Intrycket är att buketten är "orange/persiokfärgad"

Snälla hjälp!

Ta ett kliv mot dina mål! - uppochhoppa.se
  • Svar på tråden Efterlysning: Bild på orange brudbukett i bröllopstidning
  • uppochhoppa

tack, snällt, men det var liksom buketten med stort B, hitta bilder på andra buketter klarar jag, men jag har inte hittat någon lik den och den var verkligen underbar!

• uppochhoppa

uppochhoppa@gmail.com

Det är det värsta, jag minns inte vilken...men har köpt typ varenda bröllopstidning som kommit ut detta år, av de svenska...Gud vad gulligt om du skulel vilja maila!

• uppochhoppa

Du har nog rätt! det är den som fattas i min hög! Tror också att det är den, i börllopsguiden nr 2!

• uppochhoppa

Jag är J oändligt tacksam, hon har hittat bilden, och mailat till mig. Nu ligger två av hennes bilder i mitt galleri som ni kan kika på!

Svar på tråden Efterlysning: Bild på orange brudbukett i bröllopstidning