• Fossing77

Presenter till gästerna - orkar nog inte vika så många askar!

Emblas Mamma skrev 2010-12-09 16:37:47 följande:
    Vi hittade 100st söta små organzapåsar nu för bara 169kr!
    Dom kör jag på :)
    det blir inte särskilt dyrt ;)

Men att sy påsar? behöver man ens sy? :)
    Det är ju jättelätt.. Klipper ut en bit, lägger lite godis i mitten och sen drar ihop och knyter med ett band.
    Band är ju också ganska billigt att köpa på sina ställen. Så man behöver ju inte sy. :)
    Det var nog så jag tänkt från början, men nu hittade jag ju för 1.50kr styck så.. :)
    Vart hittade du dem? Funderar i samma banor. :)
  • Fossing77
    AnnC81 skrev 2010-12-07 14:38:41 följande:

Dessa har vi köpt på e-bay:
    cgi.ebay.com/100-White-Hearts-Organza-Wedding...

Billiga, ca 80 kr inklusive frakt för 100 st!! Och jättesöta!
    I dessa påsar ska vi ha m&m godisar i våra färger och med egentryckt text på. Kommer bli så bra! :)

Vart kan man köpa godis med egen text på? Intressant :)
  • Fossing77
    förlovadflicka skrev 2011-01-04 14:02:32 följande:
    Man kan köpa på theknot.com :)
    Tack! Det låter ju jättekul ju!
  • Fossing77
    Emblas Mamma skrev 2011-01-04 17:10:36 följande:
    Vi köpte till slut små organzapåsar vita! Jättesöta:) Bara 169kr för 100st! billigt:)
    ebay?
  • Fossing77
    Emblas Mamma skrev 2011-01-04 17:48:35 följande:
    nej på tradera:) Vi får ju hoppas dom dyker upp dock! haha:) Men jag vet fler som beställt ch fått dom så vi får väl hoppas på det bästa:)
    jag både handlar och säljer på tradera :) det brukar funka fint det :)
  • Fossing77
    Emblas Mamma skrev 2011-01-04 20:19:44 följande:
    jag med, jättemycket:) ÄN har jag inte blivit lurad ialla fall:)
    Men jag har heller aldrig köpt från utlandet..
    det har jag inte provat heller. kollade nu, finns ett par auktioner med 50 påsar i varje, men man vill ju inte riskera få olika påsar.. väntar och håller koll efter ett 100-pack. :)
  • Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-01-05 08:02:59 följande:
    December 2011?? Det måste blivit nåt fel? Mina skickades iväg samma dag som beställningen gjordes och var framme på shipito adressen ca en vecka senare. Sen tog det ca 3 veckor för paketet att komma hit (valde det billigaste alternativet som tar längst tid). Fick hem de för en vecka sedan så allt funkade bra :) Allt som allt blev det ca 700 kr för 6 st påsar. Finns ca 210 st m&m i varje påse och vi kommer ha 80 st gäster ungefär så det blir 15 st m&m's i varje organzapåse. Mycket pengar, men å andra sidan såg jag en svensk sida där man kunde köpa små hjärtgodisar till exempel och de var inte heller billiga.. alls.. och då utan text. Så det får vara värt det för våran del iaf :)

21 maj 2011
    Vad har ni skrivit på dem? Om man får vara så nyfiken :)
  • Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-01-05 10:11:11 följande:

Hehe, visst får man vara nyfiken ;)
    Man kan ju välja fyra olika text/bild
    Den ena är en bild med fyra st hjärtan
    på de andra står det
    AC & HENKE (vi alltså :P)
    LOVE
    FOREVER

21 maj 2011
    kul! :)
  • Fossing77
    Mumseli skrev 2011-01-06 13:09:21 följande:

Funderar lite...

Tänk om det är 30 grader varmt den 30 juli när vi gifter oss....då kan man ju inte ha något med choklad..

Har ni förslag på billigt och bra godis att ha i??

Mentos! Funkar det att dekorera dem med livsmedelsfärgpennor så är ju dom kanon! Eller ibland kan man köpa typ druvsockergodisar i form av hjärtan i smågodishyllan. Kolla godisgrossisterna. :)
  • Fossing77

Ni som handlat på eBay... hur har ni betalat? Jag har inget Paypal-konto, så jag hade föredragit att betala med kortet bara liksom...

• Fossing77

Moahahahaha! Ropade hem 100 vita organzapåsar på eBay för $1!! Blir några dollar i shipping med men vafasen ;)

• Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-01-06 16:34:12 följande:
    Grattis till endollars påsarna ;)
    Jag har kört med Paypal, man kan betala med kortet via paypal också, jättesmidigt! Då behöver man ju inte lämna ut sitt kortnr mer än nödvändigt heller.
    21 maj 2011
    Tackar!! Det kostade visst $0,89 ;) med shipping blir det $8,94 :) Skaffade mig ett Paypal, väntar på att få reg-koden så jag kan bekräfta mitt kort :)
  • Fossing77
    AnnC81 skrev 2011-01-06 17:44:25 följande:
    Bra gjort! :) När det är klart sen är det bara att handla på med endast lösenordet till Paypal. Igår köpte jag ett iphone fodral för 0,99 dollar, som hittat. ;) 
    21 maj 2011
    Supersmidigt! Att jag inte skaffat sånt innan..
Svar på tråden Presenter till gästerna - orkar nog inte vika så många askar!