• 4Juni2011

Presenter till gästerna - orkar nog inte vika så många askar!

Olga skrev 2011-01-04 23:10:00 följande:
    så kul kollade nu på M&M´s hade varit så söta men de skulle kommit i december 2011!!! o hade kostat 1000kr bara godis...blev lite för mkt men va bra att det finns den sidan du skrev att man fraktar dit först shipito....eller vad den hette....
    I USA så skriver de månad/datum/år  började också fundera när jag va inne och kollade tills jag kom på det..
  • 4Juni2011
    AnnC81 skrev 2011-01-05 18:09:20 följande:
    Jag var också inne och tittade nu och det är som 4Juni2011 säger att de skriver månad/datum/år, så skulle man alltså beställa idag så är leverans den 12 januari - och inte den 1 december som man skulle kunna tro.
    Ja det kändes lite bökigt i början med shipito adressen, men gick ju hur smidigt som helst till slut :) 
    Åh ska ni gifta er i Grekland, vad härligt det låter. Nej det är klart, man vill ju inte att de ska smälta!! Svårt att veta.. Annars är det ju bra att ni är färre gäster, då behöver du ju kanske inte den stora påsen... jag köpte som sagt 6 st 7oz påsar till 80 gäster. Behöver ju inte så många per gäst om de ska vara i favours påsar/askar.
    21 maj 2011
    Har du fått dina? Hur var de? Är M:n med?
Svar på tråden Presenter till gästerna - orkar nog inte vika så många askar!