Inlägg från: Sebastiána |Visa alla inlägg
  • Sebastiána

Vad tycker du om den nya designen?

Känns som en sida som vänder sig till tonåringar. Vet de inte att man måste vara minst 18 för att få gifta sig?

• Sebastiána
    CherryKola skrev 2010-12-12 20:45:04 följande:
    Asså.... Om man undrar över nåt och är kille, googlar och hittar den här sidan tror jag nog att man läser även fast den är lila. Annars är det ju nåt fel. Det är, som nån sa, innehållet som är det viktiga. Och det är dessutom massa grått, mer grått än lila?

Och klaga på reklamen? Vad ska dom annars tjäna pengar på? Det är väl bättre med "irriterande" reklam än att man ska behöva betala för att använda sidan? 
    Om man undrar över nåt och är kille, googlar och hittar den här sidan tror jag definitivt att man hoppar över den. Jag tror att man känner att det här är inget för mig. Det känner jag och jag är tjej (som ska gifta mig).
  • Sebastiána
    CherryKola skrev 2010-12-13 15:50:35 följande:
    Ja, min kille skulle iaf inte göra det. Och han tycker att det är helt idiotiskt döma en sida efter färgen :) Såatte... Jag tycker att man är lite jävla skum om man tycker att det har så stor betydelse. Nu ser sidan iaf mycket proffsigare ut! 
    Smaken är som baken. Jag tycker att den ser billig och oseriös ut...
  • Sebastiána

Jag läser på Statistikcentralens webbsida: "År 2009 var den genomsnittliga åldern hos kvinnor som gifter sig första gången 30,2 år och hos män 32,5 år." BT verkar snarare tro att genomsnittsåldern ligger kring 15-17... men man måste ju faktiskt ha fyllt 18 för att få gifta sig!

Svar på tråden Vad tycker du om den nya designen?