Inlägg från: CherryKola |Visa alla inlägg
  • CherryKola

Vad tycker du om den nya designen?

Jag tycker den verkar smidigare och jag hittar iaf lättare nu!  Precis när jag började använda bröllopstorget fattade jag INGENTING, men nu hittar jag snabbare :)

• CherryKola

Asså.... Om man undrar över nåt och är kille, googlar och hittar den här sidan tror jag nog att man läser även fast den är lila. Annars är det ju nåt fel. Det är, som nån sa, innehållet som är det viktiga. Och det är dessutom massa grått, mer grått än lila?

Och klaga på reklamen? Vad ska dom annars tjäna pengar på? Det är väl bättre med "irriterande" reklam än att man ska behöva betala för att använda sidan? 

• CherryKola
    CherryKola skrev 2010-12-12 20:45:04 följande:
    Asså.... Om man undrar över nåt och är kille, googlar och hittar den här sidan tror jag nog att man läser även fast den är lila. Annars är det ju nåt fel. Det är, som nån sa, innehållet som är det viktiga. Och det är dessutom massa grått, mer grått än lila?

Och klaga på reklamen? Vad ska dom annars tjäna pengar på? Det är väl bättre med "irriterande" reklam än att man ska behöva betala för att använda sidan? 
    Saknar en edit-knapp.

edit: Jag blev medlem här  trots att jag tyckte att sidan va skitful å såg oproffsig ut, för jag ville åt innehållet!
  • CherryKola
    Sebastiána skrev 2010-12-13 08:03:01 följande:
    Om man undrar över nåt och är kille, googlar och hittar den här sidan tror jag definitivt att man hoppar över den. Jag tror att man känner att det här är inget för mig. Det känner jag och jag är tjej (som ska gifta mig).
    Ja, min kille skulle iaf inte göra det. Och han tycker att det är helt idiotiskt döma en sida efter färgen :) Såatte... Jag tycker att man är lite jävla skum om man tycker att det har så stor betydelse. Nu ser sidan iaf mycket proffsigare ut! 
  • CherryKola
    förlovadflicka skrev 2010-12-15 09:46:56 följande:
    Men om man inte känner till sidan innan och kommer till en som är så ful när det finns andra att kolla på... Varför skulle man om man inte vet att denna är bra? Och där dessutom blondinbella är frontfigur? Jag hade bara klickat vidare mig till en annan sida. Jag har lust att byta sida helt till theknot.com eller någon annan utländsk istället, hade varit skönt att kunna fortsätta här men jag står snart inte ut med färgerna, det känns som man är tretton år när man hänger här inne! :(
    Men när jag googlar bröllopsgrejer är typ dom första 10 träffarna härifrån. Har inte fått nåt resultat med nån annan bröllopssida.
    Och jag valde ju denna sida fast jag tyckte att den såg hemskt oproffsig ut.  Och jag har inte ens nämnt blondinen? :S
    Optimia skrev 2010-12-16 09:51:36 följande:
    Jag tror snarare att BT:s redaktion tror att vi alla är mentalt efterblivna och vill ha prinsessbröllop med tiaror, brudöverlämning, bukettkastning och annan smörja som brukar finnas i Hollywoodfilmer...

Redaktionen verkar inte överhuvudtaget ta till sig av kritiken.

Blir sidan inte bättre inom den närmaste veckan kommer jag att dumpa forumet och aldrig mer kliva in här.
     Tänk på att dom måste få tid på sig att hinna koda om massa. Kan nog ta lite längre tid än en vecka ;)
Svar på tråden Vad tycker du om den nya designen?