JustMeAndMyLove skrev 2010-12-23 12:43:13 följande:
Jag skrev att det aldrig är många som är nöjd när en sida görs om. Allt som görs om möter kritik vare sig det är BT eller facebook. Efter någon månad har folk oftast glömt det.
Hon trodde jag menade sidor som blondin bellas blogg och påpekade att jag inte viste att fonter och typsnitt 'är samma sak. Jag tyckte det lät som ett klassiskt försök att påvisa att jag är lite dummare.
med trådar menade jag inlägg i den här tråden, det går inte att läsa den för att det är så långa diskussioner om missnöjet med att redaktionen på BT inte säger att de ska möta allas krav. Vilket är urlöjligt.
Som kund eller besökare på ett forum ger man kritik och att de svarar att den är mottagen ska räcka bra.
Själv ser jag inget konstigt med mörklila mot vitt, har själv synfel och ser vissa färger väldigt dåligt. Har inte upplevt sidan som segare heller utan snabbare.
Tråden hade varit mycket mer informativ och konkret om alla fick skriva sin åsikt och sen kunde läsa svaren och lämna det där. Så kan man diskutera ev inkompetens i andra trådar.
Antingen så har du missuppfattat vad Digital Dreams skriver, eller så har jag det. För jag kan inte läsa något alla om att hon tror att du syftar på någon särskild blogg. Vid ett tillfälle i inlägget nämner hon "den hatade Blondin-Bellan". Jag förutsatte att hon syftade på BT:s docka, som tydligen heter Bella. Digital Dream; Kan du hjälpa oss reda ut detta? Hur menade DU?
Angående de långa diskussionerna om missnöjet, tycker jag inte alls att det är urlöjligt. De som är missnöjda upplever helt enkelt att redaktionen inte ger tillräckligt tydliga svar. Vissa delar som uppenbarligen många har reagerat starkt på, skulle man kunna tycka att redaktionen kunde fatta ett beslut om. Antingen; Vi ska ändra på detta, hur vet vi inte riktigt, men vi jobbar på det och beräknas vara färdiga då och då. Eller: Vi tänker inte alls ändra på det och vi får tacka för den tid du varit medlem fram tills nu.